Klachtenregeling
Klachtenregeling. De Route in het proces:
1. Onvrede
Ben je niet tevreden of heb je een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
2. Melding maken
Als we er samen niet uitkomen of je liever direct onafhankelijke hulp inschakelt, kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Deze onafhankelijke organisatie kan je helpen bij het oplossen van je klacht. Vul dan het klachtenformulier in op hun website of stuur een e-mail naar info@zorgdoenwijsamen.nl
3. Klachtanalyse
Hierin gaan wij verhelderen wat er is gebeurd. We gaan met hoor en wederhoor zoeken naar een oplossing.
4. Bemiddelingsgesprek
Indien gewenst volgt er een bemiddelingsgesprek tussen cliënt en zorgaanbieder.
5. Geschillen commissie zorg
Geen oplossing? U kunt er voor kiezen om uw klacht alsnog via ons aan de zorg geschillencommissie voor te leggen.